Jeszcze do niedawna balony kojarzyły się głównie z przyjęciami dla dzieci, jednak ten trend błyskawicznie się zmienia! Obecnie w sklepach można znaleźć coraz więcej wzorów, kolorów i modeli balonów, co sprawia, że z ich pomocą da się stworzyć niesamowite dekoracje, odpowiednie na każdą okazję! Co więcej, balonowe kompozycje są nie tylko efektowne, lecz także stosunkowo tanie, bardzo lekkie i łatwe w montażu, a możliwości aranżacyjne balonów są praktycznie nieskończone.
Jakie dekoracje z balonów mamy do wyboru?
Już sama liczba rodzajów balonowych dekoracji może przyprawić o zawrót głowy. Do wyboru mamy łuki skomponowane z balonów, kolumny, balony w charakterze centralnej dekoracji, “deszcz” balonów, balonowe bukiety, a nawet rzeźby! Poza tym mamy oczywiście girlandy, balonowe zwierzątka, łańcuchy… Jak widać, nawet własna wyobraźnia nas nie ogranicza, bo w Internecie możemy znaleźć mnóstwo inspiracji.
Balonowe łuki, czy nawet całe sklepienia, to doskonały wybór na takie imprezy, jak na przykład wesele. Taka balonowa architektura przepięknie się prezentuje, a dodatkowo świetnie współgra z dekoracjami kwiatowymi.
Kolumny z balonów chętnie wykorzystywane są na przykład podczas otwarcia nowych sklepów. Wszystko dlatego, że jest to rozwiązanie bardzo estetyczne, widoczne z dużej odległości i przyciągające wzrok. Balony są świetnym tłem do zdjęć, a dodatkowo bez problemu można umieścić na nich firmowe logo w taki sposób, by było czytelne, ale też dyskretne i estetyczne. W takiej sytuacji dobrze spiszą się też balonowe rzeźby. Na przykład w kształcie logo lub maskotki firmy.
Balony w charakterze centralnej dekoracji oraz bukietów mogą być świetną dekoracją w trakcie urodzin lub baby shower. A deszcz balonów spisze się niezależnie od rodzaju imprezy. Z pewnością stanie się niezapomnianą atrakcją!
Dlaczego warto postawić na reklamę z wykorzystaniem balonów?
W poprzednim akapicie wspomnieliśmy o tym, że balony są świetnym tłem do zdjęć. Dlaczego to zaleta? To proste! Zdjęcia bardzo często trafiają do mediów społecznościowych, a większość gości, którzy zrobili sobie zdjęcie z balonowymi dekoracjami, prawdopodobnie oznaczy na swoim profilu miejsce, w którym powstała fotografia. Dla biznesu oznacza to dodatkową i praktycznie darmową reklamę.
Poza tym balony z logo są świetnym materiałem promocyjnym. Ulotki czy foldery często nie cieszą się powodzeniem, ale prawdopodobnie niewielu jest na świecie ludzi, i wiek nie ma tu większego znaczenia, którzy odmówiliby przyjęcia uroczego balonika. Co więcej, takie logo jest doskonale widoczne.
No i na koniec – nawet nienadmuchane balony z logo i danymi kontaktowymi spotkają się z o wiele cieplejszym przyjęciem, niż papierowe materiały reklamowe, a przy tym ich przygotowanie będzie tańsze, niż długopisów czy magnesów.
W jakich branżach możemy wykorzystać balonową reklamę?
Właściwie w niemal każdej. Balony, oczywiście w odpowiednim kolorze i aranżacji, będą świetnym wyborem zarówno w czasie promocji usług bankowych, jak i sali zabaw dla dzieci. Tego rodzaju dekoracje są naprawdę niesamowicie uniwersalne, a materiały reklamowe w postaci balonów chętnie przyjmowane przez klientów.
W jakich miejscach najlepiej ustawić naszą dekorację?
Oczywiście to zależy od uroczystości i pomysłu na aranżację oraz oczywiście rodzaju dekoracji. Jednak w trakcie eventów jak targi czy otwarcie nowego miejsca balony najlepiej ustawić przy wejściu do sklepu, tak żeby już z daleka zwracały uwagę potencjalnych odwiedzających.
Przy użyciu balonów możemy także przygotować ściankę lub kącik do zdjęć, i w tej sytuacji warto zrobić to na uboczu, tak żeby odwiedzający mogli w spokoju wykonać fotografię.
Jak widać, balony – zarówno w charakterze dodatkowej reklany jak i elementu ozdobnego – mają ogromny potencjał, który naprawdę warto wykorzystać. Tym bardziej że takie rozwiązanie jest stosunkowo tanie, bardzo efektowne oraz niezwykle uniwersalne.