Za nami 14. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw. Juz po raz szósty mieliśmy przyjemność prezentować naszą ofertę na tym największym w tej części Europy wydarzeniu branżowym. W ciągu trzech targów nasze stoisko odwiedziła rekordowa liczba siedmiuset klientów z kraju i zagranicy, co potwierdza, że jest to dla nas i … Continued
Najnowsze wpisy blogowe
Znajdź coś dla siebie
Za nami 14. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw. Juz po raz szósty mieliśmy przyjemność prezentować naszą ofertę na tym największym w tej części Europy wydarzeniu branżowym. W ciągu trzech targów nasze stoisko odwiedziła rekordowa liczba siedmiuset klientów z kraju i zagranicy, co potwierdza, że jest to dla nas i … Continued
Reklama outdoorowa ma na polskim rynku ugruntowaną pozycję. Z OOH korzystają nie tylko duże firmy, ale także mikro i małe przedsiębiorstwa. John Wanamaker powiedział kiedyś: „Połowa pieniędzy wydawanych na reklamę jest wyrzucana w błoto, tylko powiedzcie mi która połowa”. W przypadku OOH nie trudno jest wskazać, która to połowa, bo outdoor rządzi się swoimi prawami … Continued
Reklama outdoorowa ma na polskim rynku ugruntowaną pozycję. Z OOH korzystają nie tylko duże firmy, ale także mikro i małe przedsiębiorstwa. John Wanamaker powiedział kiedyś: „Połowa pieniędzy wydawanych na reklamę jest wyrzucana w błoto, tylko powiedzcie mi która połowa”. W przypadku OOH nie trudno jest wskazać, która to połowa, bo outdoor rządzi się swoimi prawami … Continued
Niejeden marketer może się zastanawiać, po co w dzisiejszych czasach inwestować w gadżety reklamowe, skoro klientów zdobywa się przede wszystkim w świecie online. A jednak to tak, jakby przedkładać życzenia składane za pośrednictwem Facebooka nad urodzinowy prezent. Świat online zdecydowanie ułatwił proces dotarcia do klienta, możliwość analizy jego potrzeb oraz bezpośredni kontakt. Personalizacja pozwala celnie … Continued
Niejeden marketer może się zastanawiać, po co w dzisiejszych czasach inwestować w gadżety reklamowe, skoro klientów zdobywa się przede wszystkim w świecie online. A jednak to tak, jakby przedkładać życzenia składane za pośrednictwem Facebooka nad urodzinowy prezent. Świat online zdecydowanie ułatwił proces dotarcia do klienta, możliwość analizy jego potrzeb oraz bezpośredni kontakt. Personalizacja pozwala celnie … Continued