W chwili, kiedy pojawił się pierwszy sprzedawca i kupiec, możemy mówić, że ludzkość ma do czynienia z marketingiem. Można więc założyć, że powstał on już w czasach starożytnych, a przez tysiąclecia wymyślano nowe sposoby na zdobywanie klientów.
Chociaż marketing wkroczył do przestrzeni cyfrowej, tradycyjne metody reklamowania produktów nie są bagatelizowane. Dzięki balonom reklamowym można wyróżnić się na tle konkurencji i sprzedawać swoje towary czy usługi znacznie skuteczniej.
Czym są balony reklamowe?
Balon to produkt wykonany z gumy. Trwały, lekki, nie sprawia kłopotów przy przechowywaniu, ma długi termin ważności. Oferowane na rynku balony mogą być również wykonane z folii PET. Balonem można nazwać także figury pneumatyczne.
Balony kojarzą się nam przede wszystkim z gadżetami urodzinowymi. Tymczasem mogą być znakomitymi nośnikami informacji, także marketingowych. Jako gadżet reklamowy trafią w zasięg wzroku czy też w ręce potencjalnego klienta, motywując go do refleksji nad jego potrzebami.
Balon wywołuje raczej pozytywne emocje, także ten z logo. Jest nienachalny i w tym tkwi jego siła jako nośnika informacji i elementu kampanii reklamowej.
Balony reklamowe – połączenie nowoczesności i tradycji
Odbiorcy reklam są wszędzie, nie tylko w sieci, przed telewizorem czy głośnikiem radiowym. Wykorzystanie innych technik marketingu – poza cyfrowym i mediami – przynosi doskonałe skutki. Balon jako gadżet reklamowy, zwraca uwagę w przestrzeni publicznej.
Balony z logo można wykorzystać podczas festynu i imprezy firmowej, a także podczas uroczystości związanej z otwarciem nowego sklepu czy punktu usługowego. Lateksowe balony z logo lub balony foliowe wypełnione helem na pewno zwracają uwagę dzieci. Są niezastąpione jako dekoracja sali balowej, bankietowej czy konferencyjnej, a wtedy bezsprzecznie poprawiają nastrój – również osobom dorosłym.
Co ważne, nadruk logo na balonie można wykonać na lateksie i folii w wielu kolorach i z dobrym odwzorowaniem szczegółów graficznych projektu.
Dlaczego warto wybrać balony reklamowe z nadrukiem?
Zastanawiasz się nad zamówieniem skutecznej reklamy? Jeśli Twoja firma uczestniczy w wydarzeniu kulturalnym lub rozrywkowym, chce nagrodzić swoich pierwszych gości lub zachęcić ich do zakupów, logo na balonie będzie doskonałym sposobem na to, by klient zapamiętał właśnie Twoją firmę. Dlaczego? Oto liczne zalety wykorzystania balonów w reklamie.
Zalety reklamy na balonie
- Balony są widoczne nie tylko ze względu na ich kolorystykę, ale mogą być nawet bardzo, bardzo duże. Największe modele lateksowe mogą mieć nawet 90 cm średnicy! Nie tylko widać je z daleka, ale można nanieść na nie więcej treści, które będą doskonale czytelne.
- Zamiast napinać firmowy budżet do granic możliwości, możesz zainwestować w niedrogą reklamę, jaką są balony z logo. To alternatywa dla kampanii internetowych, telewizyjnych, radiowych. To także świetna opcja na początek, kiedy dopiero rozpoczynasz działalność.
- Nawet duże balony, kiedy nie są wypełnione powietrzem, są niewielkie, poręczne i łatwo można je transportować. Ulotka – zwykle szybko trafia do kosza na śmieci. Balon może cieszyć przez długi czas.
- Przekaz na balonie jest subtelny. W przeciwieństwie do reklam internetowych, nie utrudnia życia. Nie zakrywa tekstu, który chcemy przeczytać, nie zasłania ważnych informacji. Raczej kojarzy się z uśmiechem i zabawą niż z szukaniem ukrytego krzyżyka, który wyłączy nachalną, niechcianą reklamę.
Na co zwrócić uwagę przed zamówieniem reklamy balonowej?
Wybór balonu reklamowego jako narzędzia marketingowego to pierwszy krok ku zwiększeniu rozpoznawalności Twojej firmy. Drugim będzie znalezienie firmy, która oferuje różnorodne balony z nadrukiem, a przy tym gwarantuje fachowe doradztwo. Nie każdy przecież musi znać się na technologii produkcji i nanoszenia logo na różnorodne materiały.
Firma LogoNaBalonie.pl to kompetentni ludzie, którzy po wysłuchaniu klienta, a także po zapoznaniu się z jego potrzebami, zaproponują odpowiednie balony i podpowiedzą, jak je wykorzystać w promocji firmy.
Jakie akcesoria warto dobrać do balonów reklamowych?
Same balony z logo świetnie sprawdzą się w promocji, ale bez niektórych akcesoriów trudno będzie je wykorzystać. Dlatego zamawiając je w Logo Na Balonie, możesz także kupić patyczki z koszyczkami do balonów, pompki ręczne i elektryczne, stojaki do balonów, diody LED, a także gaz do ich napełniania.